Fazla zam yapmışlar ben pek memnun kalmadım açıkcası 20 haftalık bebeğim herşey normal beynine kan akışı az gidiyor diye bizi telaşlandırdı şehir hastanesi takipliyim acil perinatolojiye gittim oda acil birşey olmadığını bu zamanlarda buna bakılmaması gerektiğini söyledi bizi çok telaşlandırdı