Emel_aslan06 Kizlar sabah veya yatarken bir bardak ballı süt icsek her hangi bi sorun olur mu gebelik boyunca bir bardak
birkimseee Emel_aslan06 doktor bana sabah bi akşam bi bardak iç demişti günde 2 bardak, arada laktozsuz içiyorum ben de düzenli içmeye baslicam inşallah Laktozsuz hem şekerli gibi hem de diğer sütler kadar gaz yapmıyor
Emel_aslan06 tgbmerve sabah kahvaltida icsem olur mu cok tatli seven biri degilim saten maksat azda olsa tatlansin diye bal katıyorum