Merhaba herkese hayırlı geceler bugün regl oldum ama pıhtı şeklinde daha doğrusu slime gibi o kıvamda geliyor ve ped fazla batmıyor sildikce peçeteye geliyor ve kahverengi ve koyu kırmızı şeklinde normalde ağrım olmaz kasiklarim da ağrı var adetim de 10 gün gecikme olmuştu sabah test yapmıştım negatif çıkmıştı ama yine de kimyasal olma ihtimali var sizce çünkü daha sökülmedi adetim böyle bisey yaşayan oldu mu daha önce ?şimdiden teşekkürler