Bacağımdan yapıyordum normalde ama çok morarmaya başladı benim de o yüzden eşime koldan yaptiriyorum morarmiyor. Bacagimin eti koluma göre çok sert ben ona bağladım ama bilmiyorum. Bu arada insanı çok yoran bişey bu iğne. Allah hepimize kolaylık versin inşallah ❤️