Kızlar hamile kaldığımdan beri bel ve alt karın ağrım var uzun süreli ayakta kalamıyorım alısveriş yapamıyorum karnım ve belime agrı giriyor. Evde bile ağrılarım oluyor doktora gidip şikayetimi belirttim bir sıkıntı yok dedi. Acaba tüp bebek gebelikmi böyle ilk cocugum normal kendiliğimden hamile kaldım ikinci hamileliğim tüp bebek onun etkisimi.? ❤️