Busraltn hayırlı olsun , mümkünse aynı yerde verin ama sağlık ocağı daha güvenilir sabahları beta vermeyi önerirler, en az yüzde 50 artmalı illa yüzde 100 olacak diye kuralyok iki katı olmak zorunda değil😊bu gebeligimde bazen yüzde 50 artmıştı tedirgin olmuştum Dr korkma dedi 80-100 arttigida oldu. Çarşamba günü 132 olmalı betaniz en az