prenseshanim999 Kizlar 17+3 hamileyim. Ama ultrasonda 19 hafta cikiyo. Bebegimin kilosu suan 313 gr. Sizce iyi mi ? Biraz arastirdim internetten iyi gibi cikiyo ayni durumda olan var mi acaba
tgbmerve prenseshanim999 gayet iyi ama Dr unuz muhtemeln gebelik şekeri bakmak isteyecektir , önde giden haftalarda istiyorlar , illa çıkacak diye birşey yok tabiki ☺️ benim çıkmadı
Minkkelebekk prenseshanim999 mutlaka söylerlerdi gözyaşına üzüntüne bakmıyor doktorlar pat diye söylüyorlar o yüzden için rahat olsun