Kubrakar272727 13+1. Doktora sordum ne zaman öğreniriz cinsiyetini erken dedi sonra ultrasonla baktı ilk çocuğun cinsiyeti neydi dedi erkek dedim 2. Erkek geliyor gibi ama bunu söylemek daha erken bi sonraki kontrolde tam belli olur dedi devlete gidiyorum normalde devlet hastanesi emin olmadan pek demez