H-zl malesef benim baya yüksek 200 250 lerde.. taburcu edecekler ama düzeldiği için değil Bayadır yatıyorum enfeksiyon riskindenz kadın doğum da 33. Hafta itibarıyle düşmezse yatış veririz doğuma kadar dedi. Şuan 31 haftalık olduk bebek de 33 haftalık 2100 ağırlığı. Bide 5 günde bir endokrin kontrol devam. Dışardan takip. Hayırlısı tabi de aşırı yorucu yemek yemiyorum resmen. Mesela öğlen biraz haşlama tavuk ve brokoli yedim ekmek vs yasak tamamen bu kadar. Sağsağlşm doğsun da . Zamanında unuturum elbet bu günleri