Minik_Hanim
Giden memnun olan, olmayan ?
Minik_Hanim
Hiç mi kimse gitmiyor 😯
Fatley
Ben daha önce gittim Başak sel, kendisi iyi bir doktor. Yengem de o doktorda doğum yaptı.
Sofita
Ben centrale gidiyorum. Dr Levent Konura cok memnunum ben hastaneden.
Sofita
Bir arkadasim da oraya gitti orada epidural sezeryan oldu. Cok memnun kaldi o da
Ssseval
Görümcem doğum yaptı fatmanur hanımda çok çok ilgili bi dr.