Kızlar internetten gebeler rezene çayı içebilir mi diye bakmıştım içilen çaylar arasında rezene de vardı ben de bugün rezene çayı içtim ama sanırsam ölçüsünü bilmediğim için biraz fazla koymuş olabilirim ama tansiyonumu yükseltti diye düşünüyorum yani rezene çayı içen var mı gebelikte yani bir şey olur mu daha sonradan internete yazdığımda ilkinde çıkartmayan sonucu 2 de çıkarttı işte rahim kasıp düşüğe sebep olabilir falan filan korkuyorum böyle aynı durumu yaşayan ya da doktoru tarafından rezene içme rezene çayı içilmez gebelikte denilen var mı