Use12345 Kızlar haftaya pazartesi sezaryen doğumum var ve boğazım faranjit olmuş aşırı öksürüyorum serum baglattım CEFTINEX 600 mg antibiyotik verdi bide kullanan var mi hamileliğinde iyi geliyor mu 1 haftada keser mi öksürüğümü acaba
BabyAta Use12345 ben bu ilacı kullanmıştım 20. Haftalarımda çok fena hasta olmuştum öksürükten duramıyordum. İyi geldi ama en az bir hafta on günü buldu iyileşmem 🙄
Meryem25_25 Bende aynıyım canım grip öksürük kemiklerim ağırıyor. Benimde doğuma o kadar var bilmiyorum gün almadım hala 38 haftalık oldum. Bu şekilde girme bence ameliyata. İyileşme durumuna göre konuş doktorla
Use12345 Meryem25_25 bugün gittim iyileşmen lazım bir an önce dedi seruma gönderdii hemen dahiliyeye erteleyelim felan demedi yani
Cennet_kusum16 Ben bugün anestezi uzmanı ile görüştüm. Öksürük olduğunda normal hastalarda erteliyoruz ama doğum olunca erteleyemeyiz dedi. O esnada tedbir alıyorlarmış sizde ayrıntılı konuşun anestezi uzmanı ile ve doktorunuzla ona göre hareket ediyorlar
BabyAta Use12345 valla üzmek istemem ama hiç bir şey ise yaramıyor pazartesi gününden beri çekiyor hastanede iki gün yattım ne serumlar taktılar daha bugün biraz kendime geldim öksürük bitmedi azaldı. Öyle lanet bir salgın
Use12345 Meryem25_25 bilmiyorum ki cumartesi kontrole gel dedi pazartesi de sezaryene alacak sözde belki iyileşmezsem erteler
bebisliozlem aynı durumdan muzdaribim şu an hatta acilden geliyorum doktor serum da vermedi serum için yatan hastaların yanında daha çok hasta olursun dedi, parol iç dedi evde de parol yok kaldım böyle 🥲 keşke nöbetçi eczaneye gitseydim direkt