Sevgi2023 Kizlar arkadawimin testi bu kendi garib hiss etmiw yapmiw yapar yapmaz 1dk botle cikmiw kolge var belli,ama adet olmuw 6nisanda 3gun gebelik olurmu? Teste gore cevablarsaniz seviniriz
ahsengl Sevgi2023 kuruma çizgisı olabilir mi genelde zaman geçince böyle oluyor gerçi hemen çıkmış yazmışsınız kan vermesi veya beklemesi daha iyi olur çünkü çok silik inşAllah vardır
ilknurpeker Sevgi2023 gerçekten sizi umutlandırmak istemem ama ben tam çift çizgiyi görmeden 4 gün önce böyle bir çizgi görmüştüm 4 gün sonra tam çift çizgiyi gördüm. Hatta fotoğrafta hiç görünmüyordu ve sadece ben görüyordum inşallah vardır Rabbim gönlünüze göre versin inşallah ❤️
Tbsra95 Sevgi2023 selam canım hayrlı akşamlar bende o çizgi hep çıkıyo 1 bile olsa çıkarıyo benim kendi hormonun normal düzeyde hep bir nokta 20 o çizgi bende hep çıkıyo o yüzden yani gebelik yok suan da ama bir kac gün sonra tekrarla
ahsengl Sevgi2023 o zaman olabilir kan testi verebilir veya erken gebelik testi yapabilir emin olmak için