Kızlar selam 31+2 haftalığım bugün doktora gittim amniyon sıvısında fazlalık var dedi şeker yüklemesi yaptırmıştım ama gebelik şekerim çıkmadı yine de hamur işini yasakladım dedi doktorum sizlerde böyle bir durum yaşayan oldu mu bilgi verir misiniz 😞