Nsl6 hergün çiğniyorum ve sakızı çok seviyorum 33 haftamdayım hiç bişey de olmuyor şükür hatta rahatlıyor stresimi alıyor mideme iyi geliyor bende bi ara netten bakmıştım hamilelerde sakız çiğnemek zararlı mı diye erken dogum riskini azaltıyormuş araştırmalara göre çok şaşırmıştım o yüzden çokta kasmamak lazım