Snm96 ilk hamileliğimde aynen böyleydi.ikinciye hamileyim 32.haftadayım bende yavaştan ödemim başladı.bol su içmeye gayret ediyorum birde ayaklarımı boş buldukça uzatıyorum ya da yastık koyuyorum biraz biraz düzeltebildim ama tabi tamamen ortadan kalkmıyo ne yazıkki.ama şöyle birsey söyliyim canım,ilk dogumda inanılmaz ödemim vardı ayaklarım tabiri caizse lıngır lımgır ederdi okadar ödemim vardı dogum yaptıgımın 3-4 gün sonrası tamamen geçti ödemim.hamileliğin verdiği bir durum tansiyon yoksa sıkıntı yapma 🤲🏻♥️