Merhaba kızlar 39 haftalık oldu bugün bebegim be bugün saat 3 tendir karnım sertleşir yumuşuyor adet sancısı gibi 1 saat yürüyüş yaptım ve hareket ettim şuan sancılar devam ediyor va gittikçe artıyor doğum başlangıcımıdır yaşıyan varmı belirtileri ne yapmam gerek ve iki gündür katı jel gibi yoğun akıntım vardı