Yaseminnny uyuması da ağlaması da çok normal. Ben arkadaşımın bebeğini gördüğümde çok şaşırmıştım sürekli uyuypdu. Ben henüz doğum yapmadım ama yeni doğduğunda mutlaka günde en az 6defa bezini değiştirmen gerekiyor sütünün yetip yetmediğini ordan anlarsın dedi ebe bana.bir de aylık alması gereken kilodan anlaşılıyormuş. Bi doktora gidip danışın isterseniz