Haticedgn33 Ayse-02 38+2 deyim sancı var ama yalancı yani çok bir belirtiye bakmıyor bence ne zaman gelirse çünkü artık adım atmak bile güç geliyor doktora da gittik keyfi yerinde yatıyor
tubik_ Maryhoney pozisyon söyledim, nereden girdiğini değil. Doğumu kolaylaştırdığına göre helal yoldan girmiştir