Esn Asdfghkl rahim büyüdüğü için kasık ve bel agrıları oluyor o haftalarda ama tabiki bi doktora görünün
1850 Zeliha66 24 haftadan önce erken dogum rıskı olmaz düşük riski olur Asdfghkl o haftalarda rahim kaslaronda agrı olabılıyor bebek yerleşme asamasında oldugu ıcın. Siz doktorunuza bır sorun düşük riski varsa progestan başlar
reinamm Asdfghkl çok geçmiş olsun. Bende de aynı problem vardı. İdrar tahlilinde kum döküyosun dedi dr. Muhakkak doktoruna danış.
Asdfghkl Zeliha66 Doktora 3 hafta önce gıtmıştım düşük riskimin olduğunu söyledi olan verdı progeatan diye dün ve bugün de sancı vurunca endıselendım
Zeliha66 Asdfghkl zaten o haftalarda kontrole ayda 1 gidiliyo bence bi git mutlaka. Benimde erken dogum riskim var progestan kullanıyorum bide igne belki sanada verir. Ihmal etme
Zeynepkrkytlli Zeliha66 gizem-cbn göbek olayını hiç düşünmemiştim Yandan bağlamalılar daha mı kullanışlı oluyo
Asdfghkl 1850 Evet düşük riskim var prosgestan kullanıyorum ınsallah bısey yoktur dediğinz gıbı rahıme yerlestgı ıcın sancım oluyorfur