Eceq
Ozel hastanede doğum teminatı sigortam vardı canım doktor kontrolüne gittigimizde doktor talep etti vezneden fişi aldık ama 5 gün sonra gidip testi yaptırdım. 10 gün hakkınız oluyor ya kontrol için. Sabah 9 da aç karnına gittim kan aldılar. Sonra 75 Gr elma aromalı şekerli içecekten verdiler içtim bittiği gibi 1 saat geçmesini bekledim 1 saat olunca yine kan verdim. Kan verdikten 1 saat sonra tekrar kan verdim yani toplam 3 defa kan vermiş oldum. Yani şeker testini yaptırmanız için randevu almanız lazım doktordan sizden kan testi talep etmesi gerekiyor.