Srnbnymn Merhaba, bebeğinin kilosu bir önceki haftaya göre düşen oldu mu acaba? Ya da hiç duydunuz mu böyle bir şey? Mümkün müdür acaba?
tugbadurmaz34 Srnbnymn kilo verilmez kilo alımı durabilir ya da yanlış ölçüm olabilir zaten ölçümler 100% doğru değil ortalama verilir
Merve1414 Srnbnymn olcumden ölçüme makinadan makinaylada değişir ama kilo gerilemesi olması mümkün benim olmuştu ama önemli olan 20 Gr bile alması azda olsa beslenmesi önemli
Srnbnymn Akdogan70 yani o da imkansız geldi bana. Üç hafta önceki kiloya yakın çıktı. Geçen hafta çok iyi almıştı bu hafta düşmüş
Srnbnymn tugbadurmaz34 biraz fark var ama kilo vermiş olması şaşırtıcı geldi. Doktorum bir sıkıntı yok dedi. Gerçekten olabilecek bir şey mi bilmiyorum
Srnbnymn Merve1414 yaklaşık 150-200 gramlık bir fark var önceki haftayla. Önümüzdeki hafta doğumum var. Doktor bir sıkıntı yok dedi ama yine de insan üzülüyor. Sizde nasıl ilerledi süreç acaba çok merak ettim 🙏🏼
Merve1414 Srnbnymn aynı makinada aynı kişi 5 defa pes peşe olsede 500 aşağı 500 yukarı çıkabilir sadece tahminde bulunuyorlar birde siz çok hareketliyseniz ondan da zayıflıyor bebek ben çok yürür üzerine sporda yapıyordum artık ebe yasaklamisti sporu ve yurumeyide birakmistim evde falan fazla is yapmiyordum protein ağırlıklı besleniyodum
Srnbnymn Ezgi2 bebeğimiz zaten minyon bi bebekti. Biraz kilo verince üzüldüm açıkçası. Nasıl kilo verebiliyorlar anne karnında çok ilginç 🥺
Ezgi2 Srnbnymn aynı doktor mu ölçtü ben hem özele hem devlete gidiyorum devletin sonuçları doğru değil bence
Srnbnymn Merve1414 sanırım benim de öyle olmuş olabilir. Haftaya doğumum var. Doktorum 100 gram alsa yeter dedi. İnşallah alabilirim 🙏🏼 Çok teşekkür ederim
Srnbnymn Ezgi2 evet özele gidiyorum. Aynı doktor. Bugün defalarca ölçtü değişmedi sonuç. Kendisi de şaşırdı
Aysemm44 Srnbnymn Arada 6 gün vardı ben daha çok kilo almıştır diye sevindim gittim hastanede 1700 çıktı
Srnbnymn Aysemm44 aynısını yaşadım. Bir hafta sonra gittim. Heyecanla almıştır diye. Hayal kırıklığına uğradım
madameux Srnbnymn ilerleyen haftalarda ultrason ölçümü %10 hata verebiliyor bu nedenle dusmus gibi gelebilir
Srnbnymn madameux bunu doğumdan sonra netleştirebiliriz o zaman. On günden az kaldı doğumuma. İnşallah üzmez bizi 🙏🏼