Mislinam ikinci doğumumda açılma çok kolay oldu agrılarım daha dayanılır dı bunu diyebilirim evde 3 saat çok az sancı çektim arada gelip durdu belime 6.3 hastaneye gittim nst ye bağladılar eger gezinmeme izin verselerdi daha da kolay olurdu içeri aldıklarında sadece bebeğim biraz daha yukarıda olduğu için beklediler inmesini ama Doğum anı sanki daha zordu 3.600 doğdu oğlum 3 ıkınmayla oldu ama ilk oğluma göre kilosu iyiydi belki ondandır neticede herşey 2 saat içinde oldu bitti bende çok şaşırdım şuan oğlumu emziriyorum yazarken allah hepinize böyle nasip etsin tek sorun oğlumun bagırsaklarından sesler geliyo çok gazı var gece hiç uyumadı tavsiyeniz varmı