Tansiyonum 13/7-13/8 civarı bazen 12 ye düşüyor sürekli bir yükselme söz konusu değil oyüzden ilaç yazmadı doktor takip et dedi sadece ama idrarımdada köpük oluyor kaç gündür bununda tek çözümü doğummuş şuan 33 haftaya girdim böyle sorunlar yaşayıp sağlıkla kucağına alanlar var mı