yeschef-13 Babymom-2- tabikide önemli almanız gereken folik ayrıca hamilelikte iyotlu folik takviyesi daha önemli kilonuza boyunuza göre günlük mg önemli folik asit depolanmıyor çünkü doktorunuza güveniyorsanız size ne verdiyse doğrudur
NGold Babymom-2- ben hamile kalmadan 2ay önce baslamıstım eczacı nutraxın vermişti hamile kaldığımı öğrendiğimde de doktorum devam edebilirsin dedi 400mg olması önemliymiş ama ekstradan prenelac kullanıyorum onun içinde de var
Zeynepkrkytlli Babymom-2- evet markası önemli canım içeriği önemli mg si önemli Ne kullandığımı unuttum mg sini filan hep unuttum ama hemşirene göster bı baksın içeriğine benimkine hemşire bakmıştı
Sevilc Gulnihal_93 ben de bir kere devlete gitmiştim onu yazmışlardı sonra özele gittin benimki de aynı şeyi demişti ve folvimix yazmıştı
Babymom-2- Zeynepkrkytlli bir tane içtim bugün birşey olmaz inşAllah yarın kendi kadın dogumcuma sorayım
Zeynepkrkytlli Babymom-2- yok canım bı şey olmaz Hamileliğin başlarında ben de boyleydim ne yesem internetten araştırarak yiyodumbi şeyin zararı olacak diye hep korkuyodum😂 Şimdi 32haftaligiz canım isterse her şeyi yiyorum 😂 32hafta oldu ama sannji 2yildur hamileyim😂
gdaslik Babymom-2- mg mı önemli 5mg fazla. 400 microgram kullanılması lazım. Kadın doğum doktorları özellikle 400 microgramı aşmayacak ilaç kullandırıyor.
gdaslik Babymom-2- korkmayın iyi ki yazmışsınız buraya. Yarın eczaneden 400 microgram olan bur folik asit alırsınız ya da hamileler için olan muytivitaminlerden de alabilirsiniz onların içindeki folik asit dozu da 400 microgram
Deniz_1 Ben de internetten folikosal sipariş vermiştim gebe kalmadan önce 3 ay onu kullandim sonra nutraxine geçtim doktor 400 mg olan herhangi bir folik asit kullanabilirsin dedi
Gulnihal_93 Sevilc benim doktorum onu genelde kafası büyük down sendromu riski hamilelere yazıyoruz demişti