Kızlar kaç gündür belimden ayağıma sancı oluyor ama çok çok rahatsız edici bir sancı. Bugün tuttu kaç defa yarım saatte bir sancı geliyordu bebekte çok hareketli oluyor o zaman. Doktorun asistanıyla konuştum dedi böbrekte problem ola bilir bilemeyiz. Ağrı kesici falanla geçmezse gel müayineye. Böyle durum yaşayan var mı sebebi nedir sizce?