Mer3459 O kadar kötüyüm ki iki gündür dün sabah kramp girmesiyle uyandım bacağıma bir ağrı girdi hala geçmedi yürüyemiyorum sol bacağım çok fena doktoruma sordum bugün magosit iç dedi içtim inşallah geçer 😔😔😔😔dua edin ne olur hiç yürüyemiyorum
Haticeburak06 Mer3459 oooff inanın aynıyız sabah ayağım kopar gibi hisle uyandım çığlık attım eşimde korktu 🥺 yeni başladı bendede 33+4üm
isil-ay Mer3459 ya bende o magosit iciyurdum normalde ılac bıtttı babyram da yazmamısrtım 1 hafta falan kullanmadım dun nasıl belım ve hafıf karnım agrıdı benımde 22+4 sımdı bıten ılaclarımı kullandım aksamdan berı cıdden bızı canlı tutan bu takvıyelermıs bunu derlerdı ınanmazdım
BabyAta Mer3459 magnezyum kullanın ve günde bir tane maden suyu için Kızılay Erzincan güzel değerleri
Dlar Geçmiş olsun canım bende geçen hafta öyleydim hergun bir bacak kasılması deldiriyorsun artık bu ara gece çığlıkla uyandım doktora söyledim magnezyum takviyesi al eczaneden dedi 1 hafta oldu çok şükür daha da olmadı anlıyorum seni çok acı verici
Mer3459 Haticeburak06 dün sabah 8,30 da bende çığlıkla uyandım eşimde korktu benim bugün de boule oldu Allah hepimize şifa versin 😟
Nrmn23 Bende de sabahlari cok oluyodu az bi masaj ve sıcak su torbasiyla cözdum cok iyi geliyo hemen aciliyo deneyin ve magnezyum takviyeside aliyorum
Haticeburak06 Mer3459 amin canım inşallah Ben dün maden suyu içtim bu sabah yaşamadım etkisi olduğunu düşünüyorum bilgin olsun😍
cerennncee Merhaba🌺 özellikle yazmak istedim çünkü o kramplar beni de mahvetti sizin olduğunuz haftalarda :) Sizi rahatlatacak tavsiyeler vereyim, suda eritilen magnezyumların pek etkisi olmuyor. Bana doktorum Magnimore verdi aşırı faydası oldu. (Fiyatı bir tık pahalı 600 e almıştım en son) Ama en etkili magnezyum oymuş. Onun dışında ise uyumadan önce bacaklarınıza sıcak su tutun güzelce.. ben 5 dk sıcak su tutuyodum. Bir de ayaklarınızın altına yastık koyup yükseltin. Ben bunları yaptım öyle kurtuldum kramplardan.. çok zorlayıcıydı geceleri bağırarak uyanıyodum
Mer3459 cerennncee dışarı çıkacağım hemen alayım coo teşekkür ederim yeterki faydası olsun aşlah hepimize şifalar versin
elmaelmaelma Ben de geceleri 2-3 kez krampla uyanıyorum, ayak bileği kısmında oluyor hep benimki. Magnezyum da içiyorum ama etki etmiyor sanırım☹️
Foreverr Bu kadar erken başlıycanı bilmiyordum sabah bacağımın ağrısıba uyandım ne yapcamı şaşırdım çok kötüydü kramp sağ dan sol bacağıma geçti hafif hafif hala ağrıyo 29 haftalığız daha normal mi sizce 😶
Mer3459 isil-ay normalde asla ilaç içebilen biri değildim ama şimdi saati bekliyorum içmek için gerçekten çok can yakıcı dünden bir tık daha iyi bugün şükür ❤️