Kızlar merhaba tek yumurta ikiziyim ve 27. Haftamdayım. Şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum fakat perinatoloji de kontrole gittiğim doktor ikizlerde yaptırmanızı öneriyorum daha riskli olabiliyor dedi kararsız kaldım. İkiz gebeliğinde şeker yüklemesi yaptırmayan var mı düşünceleriniz neler ?