TugceCakir 4 sene önce bu platformda herşeyi sorduğum bir dönem yaşadığım doğrudur :) bir oğlum oldu dün 4 yaşına girdi çok şükür ;) 1 buçuk yaşında otizm teşhisi koyuldu yoğun eğitime başladı. Şuan durumu çok iyi çok şükür ama psikoloğu artık bir oyun arkadaşı olursa daha hızlı yol alabiliriz dediği için bu yola düştük. Kardeşi olsun diyolar. Nasip tabi. Adetime bir hafta var sabirsizlikla bekliyorum;)
birrana TugceCakir bence çok doğru bir karar yalnız büyüyen çocuk için kardeş gelişim acisindan farkettiriyor hayırlısı olsun inşallah :)
Musel TugceCakir rabbim gönlünüze göre versin inşallah oğlunuza sağlıklı bir kardeşş nasip etsin rabbim😊🤲🏼
TugceCakir Babyay inşallah canım ;) Kendi ekseni etrafında dönme, kafa sallama, tekrarlı hareket, göz teması sinirliydi, konuşmuyordu canım. Şuan çok şükür yoğun eğitimle atlattık.