XBirmelekannesiii Kızlar daha 40ım çıkmadı fakat regl oldum normalde emziren anne geç oluyor diyorlardı normal birşey mi acaba
yeschef-13 XBirmelekannesiii regly olduğunuzu doktor rahim kontrolü yapıp mı söyledi siz kanamanız var diye mi öyle düşünüyorsunuz?
Musemma06 XBirmelekannesiii bende de öyle oldu 35. Gün tamamen kesildi zaten hep leke şeklindeydi kanamam tam iki hafta sonra adet oldum
XBirmelekannesiii yeschef-13 doktor kontrolüne hiç gitmedim normalde benim kanamam zaten bitmişti lekelenmem vardı sadece bugün sabah şiddetli karın ağrısıyla adet ağrısıyla uyandım yani regl kanaması bu
yeschef-13 XBirmelekannesiii öncelikle doktor kontrolünüze gitmelisiniz her doktorun kontrol süresi ve sıklığı farklı ama 40. Gün kontrolü zorunlu gibidir mesela benim doktorum doğum sonrası 3. Gün 10.gün ve 40. Gün kontrole çağırıyor.Regly için min 3 ay gerekiyor 18-24 ay olmamakta çok normal