İyi günler kızlar, bugün doktor kontrolüm vardı, 25+3 haftalık hamileyim, serviks uzunluk 2.6 (26mm) olduğunu söyledi, bu durumda ne yapmam lazım, bazıları dinlenmen lazım ayağa kalkma diyor, bazıları ise sorun değil normal hayatına devam et diyorlar, memurum çalışıyorum, sizce bu serviks uzunluk bu haftaya göre normal mi