Kubraakgn0
-Öncelikle Aile ve sosyal hizmetler bakanlığı ara iş yeri hakkında ihbarda bulun sana bu süre içinde nasıl baskı ve mobing yaptığıyla ilgili bir.şikayette bulun süreci olduğu gibi anlat sana zaten bununla ilgili bir talep girişi olucak bu cepte kalsın.
-Cimerede aynı şekilde iş yeri hakkında bir şikayette bulun sana nasıl imzalattıklarını seni nasıl baskı ve stres altına aldıklarını detaylıca yaz.
-İş mahhemesini bunlarla birlikte dilekçe vererek bu iişletme hakkında dava aç %100 kazanırsın hem mobing hemde işe iade onun dışında işe iade alırsın eğer seni işe almazsa bile mahkemeyi kazandığın dönmede sana 16 maaş toplu vermek zorunda. Daha detaylı araştırabilirsin