Bende 2. Ayımdayım 10 gündür öksürük kemik ağrısı hafif de ateş vardı ilaç kullanmadan geçirmeye çalıştım malum.. ama zaman geçtikçe boğazım daha kötü olmaya başladı acile gittim parol serum yaptılar ve hafif antibiyotik verildi biraz iyi geldi ama hala öksürük hapşırma var meyveler sıcak çorba sıcak çay iyi geliyor ama sağlam ilaçlar alamadığım için geçmiyor uzun sürüyor …