Kızlar merhaba 5 haftamdan beri ara ara 2 üç güne bir akıntı ile karışık kan geliyor kahverengi kırmızı ve pembe renklerinde ilk olduğunda bir doktora gittim kese bozulmuş rahimde kanamalar var sağlıklsız gebelik büyük ihtimalle düşükle sonuçlanır herhangi bir ilaç vermiyorum dedi eversi günü başka doktora gittim hiçbir şey yok herşey yolunda ve çok yeni kese de çok küçük böyle konuşmak için erken dedi progesteron fitil verdi öyle kullandım sürekli gidiyorum 6 haftalık bebeği ve kalp atışını gösterdi yarın 8 haftalık olucam ikinci gebeliğim hala akıntılarla karışık kan geliyor ara ara ilk gebeliğimde böyle birşey yaşamadık doktor 12 haftaya kadar takip edecek kanama alanı görünmüyor yerleşme olabilir dedi böyle birley yaşayan varmı