Burcusrnyl Hali hazırda 20 haftalık gebeyim ve çalışıyorum işte artık çok zorlanıyorum. 32. Haftama kadar olan sürede rapor alsam alacağım doğum paramı etkiler mi bilgisi olan var mı?
Burcusrnyl Hazal966 raporunuzu kendi kadın doğum doktorunuz mu yazdı? SGK ya sorduğumda primim rapordan kaynaklı az olacağı için alacağım para bir miktar az olabilir dedi sizin de aldığınız miktarı etkiledi mi raporunuz?