Sevvalll42 Bi kaç gün önce yaptığımda silikti şimdi daha belli olmuş adetime 3 gün var olsaydı koyu olurmuydu 7 nisanda yumurtladım bu arada akşam testmi alsam bide dotoda beyaz gibi çıkmışta canlı daha pembe
-37- Sevvalll42 sanırım programa göre üç gün var diyorsunuz.benimde normalde 19-20 ama yumurta çatlaması 14gun sonra adet olunuyor deniyor.benimde altı yedisinde yumurtlama oldu sekizinde çizgi siliklesmeye başladı. O yüzden siz programa göre değilde yumurta çatlamasına göre esas alin isterseniz
-37- Sevvalll42 yaptığın test ovulasyon testi gebeliği öğrenmeye çalışıyorsun ya canım benim.yumurta çatlamasınin 14.gunu yapman gerekmis.adet takvimine göre tutmayabiir onu diyorum.