Adensmom8 kardelen54 1 bardaktan fazla içmeyin doktorum öyle demişti bana içmiştim birşey olmadı çok şükür
FKRKS29 kardelen54 ben 7+3um 5 haftanın sonlarında çok grip oldum benim doktorum zencefilli bal içebilirsin sadece dddi ama gerçekten işe yaradi
Damlaozzz Canım kışın bende grip olmuştum doktor içmesen daha iyi olur onun yerine ballı sıcak su iç demişti yinede sende doktoruna danış