Pamugumgeliyor Bugun son kontrolden geldim, bebek 3 kilo 100 gram olmus. Haftaya persembe ayin 10 unda dogum tarihi verdi. Ayni hafta olan anneler sizde durumlar nasil
Hill8 Pamugumgeliyor artık iyice ağırlaştık biz de ve çok sıkıcı olmaya başladı hamilelik 🙂🙂 Cuma kontrolüm var Benimde canım bakalım çatı muayenesi yapılacak 37+4üm...
KlncA Pamugumgeliyor maşallah kilosu güzel ☺️ 37+2 yim tan senin gününde yani cumartesi günü randevum var inşallah benimki de bu kiloya gelmiştir ☺️ Çatı muayenesi de olucam o gün. Senin sezeryan galiba canm kendin mi istedin zorunlu mu olucak ?
Newmom Pamugumgeliyor 37+5 im yarın son randevum var pazartesi ise spinal sezeryan olacagim canim agirlastik iyice
Makbuss Pamugumgeliyor gozunuz aydin benimde dunden beri belli bir bel agrim var dun biraz temzlk yptm ondnmi anlamadm 37.3bende
Pamugumgeliyor Hill8 aynen canim yatakta saga sola zor donuyorum, insallah normal dogum yapabilirsin ben siğil yuzunden yapamiyorum mecbur sezeryan olcam 🥴
Pamugumgeliyor KlncA ayy insallah nrmal dogum yapabilirsin saglikla kucagina al cnim, bende nrmal dogum yapabilioken mecburi sezeryan olcam siğil yuzunden
Yarenelibol Maşallah bnmde bel ağrım sıklaştı lavaboya oturunca vajinama bi batar girio tam ortadan geçio hemen iyilip kalkarken zorlanıyorm arı batma oluyor normalmi acaba yaa😞😫 37+0
Makbuss Yarenelibol herhalde artik sin haftalar oldugu icin normal dun yatamadim sancidan ama leke olmayinca dedim yalanci sancilar Rabbim hepimizi bir avzda kurtrsn ins
Bileciklii Kalca agrısı bel agrısı sık ıdarar cıkma gece Kasıklarımda batma uykusuzluk 37 haftadayız benım gıbı olan varmı
snm-91 37+3 um ben de. Doktor bugün muayene edecekti aslında ama etmedi pazartesi bakarız dedi. Normal doğum yapmanda bir sakınca yok ama doğum korkun varsa sezeryanla alabiliriz dedi. Yalnız sezeryanla için 39 u normal için 40 haftayı doldurmanız gerekiyor dedi. Aklım karıştı hiç alttan muayene etmedi ama normal doğum yapabilirsin dedi. İkisinden de deli gibi korkuyorum. Bir yandan da hangi gün doğum yapacağını bilmek daha çok strese sokar diye sezeryana yanaşmıyorum. Kafam karıştı nasıl dogurcaz düşünmekten tansiyonum çıkıyor artık 😥
Bileciklii snm-91 Bn ıkı dogumumuda normal yaptım bu üçüncü bı aksılık olmassa buruşa normal ıstıyorum dedıgınız gıbı sezeryan olup gununu bılmek daha çok sıtres yapar
Oznurboluzun Pamugumgeliyor 37+2 gunluguz kızımla pazartesi 38 haftalıkken doktora gidicem doktorum 40 haftaya kadar bekliyoruz dedi bakalim bizde ne olacak normal gözüküyor nasipse dogumum🤗🙏👼
Bileciklii Yarenelibol normal aksı bı durum deyıl bu yasadıklarımız az kaldı gının habercısı o belırtıler
Ozgenur48 Biz de en son 34+5 te gittik doktora .. 3040 gramdı ..2 hafta ilerde gidiyor gelişimi..yarın tekrar doktor kontrolümüz var ..bu hızla giderse 4 kiloyu geçecek bizim oğlan.. bu durumda mecbur sezeryan olcaz .. daha fazla kilo almadan gelsin istiyorum ama hayırlısı sağlıkla dogsun da ..37+0 haftalığız şu an .. bu kontrolde ne diyecek doktorumuz bakalım..
Hicrandgndmr Pamugumgeliyor 37+5 haftalığım bende. 1 cm açıklıkla 2haftadır dolanıyorum. Yalancı sancılarım çok fazla benimde. Nst de bu hafta sancım çıktı. İnşallah 40 ı görmeden doğururuz 🤲🏻 36haftada 3200gr dı benim oğlanda bakalım bu hafta nolmuş Pazartesi de benim randevum var ☺️
Yusufcinarinannesi Pamugumgeliyor bizde 37+6 dayız.2 gün önce 2800 duk bizde.zor uyuyorum sancılarım gelip gidiyor dünden beri .İnşallah hayırlısıyla hepimiz doğururuz kazasız belasız alırız yavrularımızı kucagimiza