Merhaba 1. Trimester de Nelere Dikkat Ettiniz Beslenme Şekilleriniz Nasıl oldu kilo verdiniz mi Bende çok fazla iştahsızlık Var koku Hassasiyetim oluyor Yeme istediğim Azaldı Çok uyku yapıyor Mesela öğlen 12 de kalkınca 3,4 gibi Yiyebiliyorum Akşam da 8 gibi çok az çorba vs. Acaba bebeğe zararı olur mu Az beslenmenin Suyu bile çok İçemiyorum Bulantılarım Var Kan vermiştim Tiroidm 9 çıktı baya yavaşlamış hap kullanıyorum ve 4 kilo verdim henüz 8. Haftadayım Ve Hiç Muaneye gitmedim Perşembe randevum var. Bu şekilde az yiyip suyu fazla içemeyip Bebeğe zararı olan bir şey oldumu Veya normal mi Bunlar Bana diyorlar ki İşte çok su içmezsen Bebeğin suyu azalır yaşamaz filan diye korkuyorum aslnda ama eskiden çok su içerdim 1 haftada 10 lt filan. Bilgilerinize İhtiyacım var tatlı Anneler 🥰