Elifkrks biz gittik ve memnun kalmadık malesef çok geriyor yani eşim en son hiç içimden gelmiyor kontrole gitmek demişti inanın bende öyleydim💁🏼♀️ Testlere çok karşı mesela nifty yaptırdık biz kontrolde ense kalınlığını sordum yaptırmışsın zaten söylesem nolcak dedi yinede söyleyin dedim 5 mm hadi ne anladın bundan falan dedi değişik birisi yani Ben çok tavsiye etmiyorum tecrübeli ve sizi germeyecek birsürü doktor vardır eskişehirde ☺️