Seheryakupbebek Kızlar korku stres hepsi üstümde normal doğum çok istedim bebek küçük oldugu için yarın sezeryana girecem ama suanda sancım var elim ayagım bir birine girdi 🙈 inşllah sağ salim oğlumu elime alırım
Haticemrahalp Seheryakupbebek bir nefeste kurtulursun inşallah canim Allah yardimcin olsun darisi bizim başimiza
Aysegolcuk Seheryakupbebek canım hiç stres yapma yoksa zor olur bügün yengemde sezaryenla Doğum yapti korkulacak hiçbir şey Yok inşAllah sağ salim bebişi kucağına alırsın 🙏❤️