Travma gibi doğumumdan sonra gerçekten çok zorlanıyorum daha 3 günlüğüz ama ne kadar zormuş her süreci
Hamileliği başka yorucu doğumu başka olay lohusalık işkence
Allah razı olsun annemde kocamda ablamda herkes yanımda oğlum ve ben sağlıklıyız rabbime bin şükür
Ama o doğumum aklıma geldikçe kendimden geçiyorum bebeğimde gazlı bir bebek benimde ayaklarım çok ödemlendi sadece kucağımda uyuyor yatağına yatırınca uyanıyor birde sanırsam biraz fazla ağlıyor zor geçicek gibi ama geçicek evet belki ilerde özliycem sizede bir şeyler sormak istiyorum
Ayaklarımın ödemini en hızlı ne geçirir?
Gazını daha kolay çıkartmak için ne yapmam gerek?
Kendimi nasıl daha iyi hissedebilirim?