CokCahilsinKeskeOlsen Qqoblog bu değerde idrarda çıkmayabilir değerinizin yükselmesini bekleyin zaten 2 günde bir kan verdiğinizde saglikli Gebelik olup olmadığı anlaşılır idrara gerek kalmaz
momofmychildren Qqoblog değeriniz çok düşük o yüzden idrara düşmemiştir iki günde bir kan vererek artışı takip edin
kacarfeyza Qqoblog ya ben de dün bekliyordum olmadım regl bugün kan verdim 10 çıktı artar mı bana çok düşün geldi sizi de görünce bi yazayım dedim sizin sat ne zamandı
GizemTuzcu @Adensmom8 ben kaset testte hamile olduğumu öğrendim kan vermeye gittim beta 19 çıktı Yani çıkabiliyor 250 bin altında oluncaya testte Üstelik adetime 1 gün vardı sabırsızlığımdan yaptım testi 😂 planlı olduğu için büyük ihtimalle
Adensmom8 GizemTuzcu yani bilmem benim ilk gebeliğimde 30da bile çıkmamıştı şans mı desem bilemedim hayırlı olsun 🥰 ama eczacı bana 250den aşağı görünmeyebilr diye söylemişti
GizemTuzcu @kacarfeyza Eylül ayında öğrenmiştim ilk beta 19 2 gün sonra verdiğim kandaki Beta 86 idi şuan 33 haftalık gebeyim 🙏🏻🙃