Kızlar cumartesi günü 37 haftalık doğum yaptım ilk günümüz çok iyi geçti ama sabaha karşı bebek ıkınmaya başladı sabah yoğun bakıma aldılar. Sepsis ve akciğerde ödem varmış dünden bu güne daha iyi ama entübe edildi 60 gram almış. Ben bugün taburcu oldum eve geldim duş aldım ancak sütüm geldi sağıp bebeğime götürücem. Çok zor bir durum inşallah kimsenin başına gelmez ama tecrübeli anneler bana yardım edebilir mi kaç güne toparladı bebeğiniz?