Aysoshh ben ilk gün çok şükür toparlandım hala gaz çıkartamadım ama gaz ağrım falan çok şükür ki yok doktor yarına kadar çıkartırsın diyor bol bol yürü kayısı komposto iç hem süt yapar hem rahatladır sade kahve 2’si bir arada falan değil normal gold kahve gibi kesinlikle bulundur bitter çikolata bana yedirdiler almıştım çantama zaten ☺️ ve tabiki bol bol su kesinlikle kendine kasma damar yolum belden iğneden 10 katı fazla acıdı kesinlikle hissetmedim ameliyat esnasında çekiştirme baya hissediliyor amaa kesinlikle acı değil böyle karıncalanmış bölgeye baskı uyguladığını düşün aynısı kendini rahat bıraktıktan sonra bebeğin çıkması 10 dk en fazla seninde çıkmak 40 dk sürsün bol şanslar canım merak ettiğin başka şeyler varsa sorabilirsin☺️☺️