Han34 36,5 normal canım. Acile gitmekten korkma hamile olduğunu söylediğinde serumu ona göre takıyorlar. Zaten gerek görmedikçe de takmıyorlar ben iki gün 38.5 derece ateşle evde yattım. Günde 3-4 kere aldım parol. Onun haricinde soğuk sirkeli havlu başıma koydum birde annem bazen havluya aspirin kırıp koydu anlıma öyle geçti ateşim