Kubrakstr Sağ göğsümün altında 3-4 gündür devam eden bir batma hissi vardı eğilip kalkmakta nefes almakta zorlanıyordum. Bugün bir anda baya kötüleşti durum. Her hareketimde sancı giriyor resmen doktoruma ulaşamadım . Acil bir durum mu başına gelen var mı?
Kahvemsi-05 Kubrakstr bebek baskı yapıyor olabilir bende öyleyim asla rahat edemiyorum uzansamda geçmiyorr mecbur pozisyon değiştirmesini bekliyorum
Firstpreg Kubrakstr Yaa benim de sol göğsümün altında hem ağrı hem de kaşıntı var iki haftadır. Bugün fark ettim ki sinek ısırığından biraz daha büyük bir şey var. Bepanthol sürüp üzerini kapattım. Hayırlısı. 30+6’yım.
Kubrakstr Firstpreg Firstpreg benim ki biraz daha farklı sağa sola döndüğümde bıçak saplanır gibi oluyor hareket etmeden oturuyorum yada yatıyorum şuan doktorum hastaneye çağırdı yarın gideceğim