Seyyyma7 Slvrbyzk canımm ben de ilk haftalarda öyleydim 8.haftama girdim ve bütün belirtilerim geçti. Yemekleri bi süre kendin hazırlama evi sürekli havalandır . Şuan tam 10 haftalıgım sadece ara sıra belim agrıyor 🤗 insallah geçer bir an önce 🥰