Evet erken diyorlar fakat olumsuzu da çağırmamak gerekir bunu da bilmiyorlar malesef canım. Benim daha önce bir düşüğüm var onda korka korka aldım bir çift çorabı
Rabbim kızıma sağlık sıhhat versin bu bebeğimde ben 8.haftamda neler aldım görmelisin 🤭
Sana da 0-3, 3-6 düz beyaz zıbınlardan almanı öneririm. Ağız mendilleri alabilirsin, düz renklerde müslin battaniye, unisex desenlerde müslin örtüler alabilirsin. Şu an indirimde falan varsa küvet seti bile al derim. Kendine çatlak kremi alabilirsin çatlayabileceğini düşünüyorsan eğer ben almadım halâ daha ihtiyaç duymuyorum 🤭
Ben penye battaniye,müslin örtü,bornoz,bebek patiği ve şapkası,bebek yeleği,patiksiz alt 0-3, 9-12
ikili uzun kollu zıbın üst 0-3, 9-12 4 tane 0-3, 3-6 kısa kollu zıbın, yenidoğan uzun kollu zıbın, 0-3 2 adet askılı zıbın (anne,baba yazılı), fitilli şapkalı tulum, 2 tane bereli triko tulum, emzik, emzik kutusu, emzik zinciri
Hepsini de unisex almıştım Rabbim nasip ederse bu ay giymeye başlayacak doğduktan sonra minik kuş 🐣