Seldahilal Zeyno800 ben ozan Turgut tüp bebeğe başlamıştık yumurta toplama flnda oldu doktorum bikac ay rahim dinlendirme yapalım adet olduğunda gel demişti ama ben kendiliğinden hamile kalmıştım haberim bile yokdu artık adet olmadığın için gitmiştim orda öğrenmiştik 6 + 4 de öğrendim benim tavsiyem bı ozan Turgut gidebilirsin gerçekten çok iyi bı doktor
Zeyno800 umut0808 bi kere acibadem Adana da yaptirdim Bo’s Gebelik oldu Kisla da hic yapmadim Bu iskendrundakiinide cok tavsiye etiler
umut0808 Zeyno800 nedeni yok sebepsiz infertiliteydi neden olmadgını bilmiyrm ama hiç döllenme olmadı orda, labratuvar cok önemli, sana tabsiye ettigim yerde ben yaptrdm ilk deneme pozitif oldıiu
Zeyno800 umut0808 iskendurun da bir tanidignz yapmisti galiba tüp bebk Siz kisla baskette yaptnz galiba kac yumurta toplandi kaci embryo oldu Benim yumurta kalitesz labovartor onemli kisla baskette nasil bilmiyorum
umut0808 Zeyno800 labratuarı cok iyi, 7 toplandı 4 ü doluydu, 4 yumurtanın 4 ü döllendi 3 embryo oldu